דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקים 

מאת    [ 12/05/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 3522 פעמים ]

מסיבת רווקים – תכנון הלילה האחרון של החופש.

מסיבת רווקים זה אחד מאותם הדברים שקוראים רק פעם אחת בחייו של גבר. לשם התענגות על היום האחרון של חיי הרווקות דרוש הצורך בחוויה שהחתן לא לעולם לא ישכח. מהי דרך טובה יותר מאשר לערוך את מסיבת הרווקים בחוף הים?  מסיבת הרווקים מיועדת אך ורק לחתן המיועד. זה הזמן שלו להירגע, להשתחרר, ליהנות מהרגע ולקבל את המסיבה שהוא ראוי לה. בדרך כלל זהו תפקידו של חברו הטוב ביותר של החתן לארגן את מסיבת הרווקים. ברור שירצה גם לערב חברים קרובים אחרים אבל בסופו של דבר האחריות נופלת על כתפיו. הדבר הראשון שמארגן המסיבה צריך זה לתכנן שהכול יזרום לפי רצונותיו של החתן.

מסיבת רווקים הוא אירוע מסורתי אשר עמד במבחן הזמן לאורך מאות שנים. אפשר ורצוי גם ליהנות מארגון המסיבה. באמת, מסיבה כזאת מיועדת כדי לחגוג את הנישואין של חברך הטוב ביותר. זאת הזדמנות נהדרת לאחד את כל החברים הקרובים יחדיו.

מסיבת הרווקים זהו אחד הרגעים היפים ביותר בחייו של גבר. אם החתן שותף להכנות המסיבה או לא אין דרך טובה יותר להעביר סוף שבוע- או יום- או שבוע. ישנם הרבה מקומות מיוחדים לאירועים אבל אין מקום מתאים יותר מחוף הים. דרך טובה לחגוג היא לשלב את הטבע עם אלכוהול ומוזיקה. זוהי הזדמנות יוצאת מהכלל לאחד את החברים ולהזכיר להם איך היה שכולם היו צעירים יותר ואהבו לבלות יחדיו.

אפשר לחשוב על הרבה רעיונות למסיבת רווקים מוצלחת כגון שתיית אלכוהול, ריקודים, הימורים, משחקיי חברה ואם רוצים גם מישהי שמגיעה ומתפשטת לצלילי המוזיקה לעיני החברים. חלק משעשע בארגון המסיבה הוא "לשקר" לחתן ולא ליידע אותו על מה שמתוכנן במסיבת הרווקים. עריכת מסיבת רווקים בחוף הים נתונת אווירה שונה לגמרי מכל מקום אחר אך יש גם הרבה דברים לזכור, אירוע על הים הוא ארוך יותר ומצריך תכנון מראש של פעילויות שונות למשל סדנאות למיניהם, אלכוהול מסאג' ועוד.

מסיבת הרווקים מתקיימת מספר ימים לפני ליל החתונה ואף פעם לא בליה שלפניה. אחד הימים בחודש שלפני החתונה זהו זמן טוב מאחר שכולם ירצו להרגיש הכי טוב שיש במהלך החתונה. ברור שתמיד שישי או שבת בערב אלו הם הימים העדיפים לעריכת מסיבת הרווקים. שילוב תחפושות ותלבושות מצחיקות זה אפשרות טובה ליצור אירוע משוחרר ומגוון יותר ולהנאה מרובה. ארגון התחפושות יכול להיות משימה כיפית כמו המסיבה עצמה. יש כל כך הרבה אפשרויות לתחפושות שיהיה קשה להתרכז רק בסגנון אחד.

בברכה


רובי אוזן


אירוע-ים בטבע
הפקת אירועים והשכרת ציוד לאירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב